vrijdag 9 februari 2007

オランダ は どう ですか?

Oftewel, hoe is het in Nederland? Ik heb gelezen dat er flink wat sneeuw zou gaan vallen. Hier heeft het nog niet eens gevroren. En de eerste kersebloesems zijn al gezien in een park in Tokyo! Heel erg vroeg voor de tijd van het jaar.

Deze week was het erg druk. Danny had vandaag (vrijdag) een praatje en daarvoor ben ik deze week en vorige week bezig geweest met de samples in plastic embedden en daar microscoop-coupes van te maken. Daar maak ik dan foto`s van waar ik dan weer een aantal dingen op moet meten. Al met al toch nog heel wat werk. En deze week heeft Danny weer wat plantjes gemeten, dus mag ik morgen (zaterdag) weer opnieuw beginnen met samples in plastic te embedden ;o Haha, Danny houdt mij dus goed aan het werk ;) En als ik klaar ben met deze meting ga ik weer eens lekker shoppen in Shinjuku!
En nog veel beter..... vanavond wordt er voor mij gekookt!! Wat is Danny toch een schatje :D

1 opmerking:

Anoniem zei

Mooi on te horen dat je jezelf goed bezig houd! :)
Hier heeft het inderdaad effe flink gesneeuwd, in een dag lag er ineens een dik pak sneeuw, maar die is nu alweer weg...
Was wel leuk, eindelijk een beetje echt winter gevoel...

Groeten,
Paul