woensdag 24 oktober 2012

Carolina terug in Nederland

Long time, no post! Nadat mijn weblog geblokkeerd werd door de "chinese firewall" werd het toch wel heel erg moeilijk om een berichtje te schrijven. En dus zal ik nu ik terug in Nederland ben toch maar weer eens iets nieuws schrijven!
Hier begint het al echt herfstweer te worden. Ik vind het dan altijd zo mooi om te zien hoe de blaadjes verkleuren en de grond helemaal bedekken. En als je dan lekker buiten gelopen hebt dan is er niks fijner om warm binnen te zitten en warme thee of choclademelk te drinken :)

Ik woon nu weer even bij mijn ouders en dat is toch een hele verandering van de drukke stad Shanghai waar het nooit stil is. Hier is het heerlijk rustig en ben je omringd door natuur. Deze week hadden we nog een kleine egel die buiten rond aan het snuffelen was. Errug schattig.. niet? Dat zie je nou niet zo snel in de stad!

Geen opmerkingen: