zaterdag 21 mei 2011

Danny is 35 geworden! gefeliciteerd schatje

Lang zal Danny leven in de gloriaaaaaa!

Vandaag was het weer zover. Danny is weer een jaartje ouder en wijzer geworden! Omdat het zaterdag is hebben we lekker uitgeslapen en de hele dag thuis wat aangerommeld. Een hele relaxte verjaardag dus!


Voor de gelegenheid had ik een choco-marmer-cake gebakken voor Danny. Dat was nog niet zo makkelijk met ons kleine oventje zonder temperatuurinstelling. En natuurlijk is de oven niet overal even heet, dus heb ik om de 5 minuten de cake een kwartslag gedraaid zodat hij overal ongeveer even snel gaar werd :) Primitief bakken was het wel! Daarom was ik ook zo trots op het resultaat!

De maandag erna hebben we de cake gedeeld met onze collega's op het instituut. Die vonden de cake ook erg lekker, aangezien hij heel snel op was :D

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Gefeliciteerd!
(En jij ook nog Caroline, voor het geval dat je mijn berichtje op je Hyves niet hebt gezien!)

Paul

Anoniem zei

Oeps, mijn hyves deed alsof deze de meest recente was, nou ben ik wel heel laat... :)

Paul

Anoniem zei

Nee hoor,

Caroline heeft dit berichtje gewoon een beetje laat gepost.

Dankjewel!

Danny